En prinsessas dagbok

Idag är det med ett lätt sinne jag låter fingrarna vandra över tangenterna! jag vaknade 20 över 5 imorse utvilad och på bra humör. Kul att gå till jobbet! Jobbdagen gick fort och rätt som det var var det dags att gå hem. Väl hemma tog jag en joggingtur innan jag åkte och hämtade Andreas och vi handlade till kvällen middag som blir grillade jätteräkor och aioli med en sallad och till det baguetter varma från ugnen! Super smarrigt

Jag känner mig som en prinsessa idag. Vet inte varför men jag mår bra och min far ska köpa smink till mig på båten. Sådant som gör en grå tisdag lite extra lätt! Och som i länden gör att alla dagar känns lyxigare. Jag vet att märket inte spelar någon roll men det ÄR roligare att använda en mascara det står Dior på och ett läppstift som är gjort av YVS. Tjejigt och larvigt, ja kanske men jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0