Idag är en bra dag

Lördagen började med en poxerwalk innan klockan ens slagit 9 så det blev en tidig lördgasmorgon men jag kände att jag hellre stiger upp och gör "mitt" innan Andreas vaknar än att jag ligger där och väntar och sen vet att jag egentligen borde hunnit ut och gått. Så nu hann jag det innan han slog upp sina ögon och när jag sen kom hem åt vi frukost och tog det lite lugnt innan vi for iväg till tippen. Skönt, nu är det borta allt det där skräpet som svurit över så många gånger.

Vi njöt av solen med årets första slagstaglass innan blåsten motade bort oss mot den varma bilen och vi shoppade lite nödvändigt. Nu sover min älskling lite så jag har passat på att plantera lite blommor, duschat och om jag hinner ska jag läsa några raden innan han vaknar.

Kvällen är inte bokad än, vi ska nog grilla ialla fall men sen får vi se vad som händer. Jag skulle kunna tänka mig att bara vara hemma. Göra en fruktsallad att njuta med grädde och en massa avsnitt av The menthalist... Men vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0