Inget vettigt gjort

Nopp, idag har jag verkligen inte fått något vettigt gjort. Suttit framför tvn med Andreas och lyssnat på hans hjärta. Det är så lugnande att höra det slå. Det sl¨r bort mina tankar och får mig att lämna onda tankar åt sidan och ge plats fär nya och härliga! Vi har bestämt oss, vi struntar totalt i påsken i år. Vi vill inte stressa någonstans och sitta och le med människor vi ändå inte känner eller som vi heller inte orkar engagera oss i resten av årets dagar. Och för att det inte ska bli några sura miner på något håll så strunar vi i det totalt. Ingen påskmiddag eller något sådant. Bara påskägg och mys. På våra villkor.

Idag sa jag ifrån oh herregud så härligt det var! mmm. lovely!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0