Lång dag

Dagen idag har varit lång. Jag är glad att arbetsdagen är över. Men det var riktigt roligt att jobba idag! Det gick fort och det var lagom att göra! Skönt!

Så nu har jag just landat hemma, dushat och ätit en middag igen. Kände mig hungrig efter jobbet så jag värmde lite wok från i onsdags, ja jag vet att det är sent att äta men det är heller inte bra att INTE äta om kroppen signalerar hunger så så fick det bli! Nu tänkte jag faktiskt slöa runt lite på internet eftersom Rikard är här så de lär ju spela ett tag till men sen ska jag lägga mig ett tag för att läsa och låta sömnen komma när den vill! Jag är ledig i morgon och bara det är värt att fira med att vara vaken lite längre. Länge sen jag var ledig en lördag! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0