Läskigt

Spmande faktiskt om ett tag imorse efter att jag fått i mig lite frukost. När jag sedan slog upp ölgonen igen tog jag mig ner till gymmet och sväng. Hann ialla fall med ett styrkepass och det var med än jag trodde tidigt i morse ialla fall.

Men nu mår jag så konstigt. Vet inte hur många fel jag gjort då jag skrivit detta inlägg. Skriver ord jag ska inteska skriva, hoppar över bokstäver och gör bara fel. Det gör ont i mitt huvud, jag mår ialla och jag är snurrig. Det började med att det flimrade för ögonen. Ordentligt allttdå jag kunde inte ens läsa men det har ialla fall gett sig lite men nu är jag helt ut balans....

Puh.. nu är det ialla fall färdigt skrivet och jag måste springa iväg till bilen för jag måste handla lite påskgodis till min familj nu innan jobbet. Läskigt, hur ska det gå att köra bil nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0