Måndag

En ny veckan står gläntar på dörren! Det är härligt det. JAg är fortfarande helt euroforisk för min förra vecka som kantades av så många bra stunder mentalt men också bra stunder tillsammans med människor som jag tycker om. Nu hålle rjag tummarna för att den här veckan bli minst lika bra!

Det jag ser framför mig den närmaste veckan är jobb, jobb och jobb och där emellan en ledig dag, imorn. Med det är skönt för det är både kväll och dag som jag jobbar och med olika personer så det ska nog bli bra! Då hinner jag med saker som är viktiga för mig på dagen och slipper tänka på det de dagar jag jobbar dag att jag inte ska hinnas med.

Nu blir det strax frukost med Andreas innan han börjar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0