Natten som var

Kom hem igår med en malande känsla i kroppen som jag tänkt stänga inne med lite sömn. Men tyvärr pyste lite ut och det gick ut över min älskade underbara. Fast egentligen ska jag inte säga tyvärr eftersom det ledde till ett av de bästa samtalen vi haft. Jag måste lära mig lite på den jag är och att det jag är duger. Men det är så svårt när det handar om så mycket i grund och botten. Det är som att plocka om och vända på allt som håller mitt liv och min vardag uppe. Men jag vet ju att jag inte vill att det som en gång varit ska få förstöra det jag har nu och därför måste jag våga släppa lite på allt som är så kontrollerat av mig.

Så nu säger vi hejdå till gårdagen och hej till nuet och framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0