Ont i huvudet av godis och dålig mat?

Hade det mysigt igår i Västerås men vi hittade absolut ingenting! Så det enda som inhandlades var maten på Burger King. Det var gott men fy fasiken så äckligt mätt man blir av pommes, det var alltså det som var anlednigen till att jag inte ätit det på typ 100 år och så gott var det inte. Men hamburgaren var god =)

På väg hem slog det mig att det kanske finns korgar på ICA Maxi så vi åkte dit men det fanns inte den storleken vi ville ha. Så vi hadlade lite annat istället. Rengöringsprodukter till mitt ansikte och så godis, glass och saft och just ja, mandelkubb. Så när vi kom hem blev det lite kalas... Det är ju bara tisdag en gång i veckan. Men det är konstigt det där för hur mycket man än äter av sån här "skit" mat så sitter suget ändå kvar. Jag känner mig aldrig tillfredställd och vill bara ha mer av något. Vad vet jag inte, för en godisbit till hade fått mig att spy. Ja ialla fall så fick jag ont i huvudet innan sovdags och det höll i sig hela natten och nu när jag vaknade hade jag fortfarande ont. Så min tanke är att man kanske får ont i huvudet av att äta skräp. Och av att äta en massa socker som pumpar runt blodet fort fort fort hela natten så att man sover men blir inte utvilad...

Ja ja. Det var gårdagen och idag är det UNDERBART väder ute så jag ska ta en tablett, göra mig i ordning, stoppa ner boken i väskan och ge mig ut ner på stan och sen sätta mig i solen någonstans och läsa! Det älskar jag!


Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0