orka..

Måste ute i solen, vill ut i solen, har ett ärende att göra i eftermiddag men just nu sitter jag totalt deckad i datastolen. Har haft en fullspäckad morgon med en massa uppifter att göra och jag avslutade förmiddagen med ett hejdundrande bodypumppass så nu är jag helt slut. Måste ladda batterierna och låta lunchen verka lite innan jag ger mig ut igen. Har ialla fall lyckats duscha och sminkat mig lite.

Det är så mycket jag funderar på. Varför livet är som det är. Vad man kunde gjort annaorlunda om man fick leva om igen eller ändra något. Kommer inte fram till något just nu men oftast är det ju så att en sak föder en annan och det är inte säkert att jag suttit här idag om jag ändrat på en enda sak som jag skulle vilja... Bara det är ju en stor tanke i sig.

En annan sak är ett inlägg som jag skrivit men som jag inte vill publisera. VArför? Ja varför egentligen. Jag borde ju få skriva vad jag vill när jag vill. MEN jag vet att vissa saker vill jag inte att alla ska läsa för det kanske uppmuntar eller tas på fel sätt. Vilket jag inte vill. Det som är jobbigt är när människor tar åt sig av det som skrivs eller analyserar sönder det. Det är ju trots alla bara en monolog det här som jag för med mig själv och ibland mina besökare. Men allt som skrivt är neutralt och inte rikitat till någon. ALDRIG. Det är inte så att jag skriver något ihopp om att det ska läsas av en viss person. Hahah så många inlägg som jag skrivit "till" Andreas som ALDRIG någonsin läst min blogg. Så nej det är bara mina tankar. Och jag är glad att ni är många som tar del av de!

Så kanske kommer mitt opubliserade inlägg upp någon gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0