pigg

Hela gårdagen vandrade jag runt som i ett töcken. Jag var så trött och efter att ha lekt med syster nästan hela dagen var jag helt färdig när kvällen kom. Jag lyckades ialla fall prestera en bra dag men när småtimmarna smög på kom paniken som ett brev på posten! Why?? Jag blir så arg på mig själv. Men jag gick ialla fall och la mig och Andreas kom till mig och bara va. Så jag somnade och fick sova en god natt så nu är jag pigg ända ut i fingerspetsarna.

Och all den här energin som jag samlat på mig skulle jag bara få sitta inne med eftersom jag ska på kurs idag. Men så tänkte jag inte låta det bli så jag steg upp innan tuppen och gick på spinning. Så nu är jag verkligen laddad för en dags kurs! Kul ska det bli!
Lära sig nya saker och äta lunch med en vän som jag tycker om och bara få ha det lite lyxigt förhoppningsvis :)

Mej nu ska jag borsta mina tänder och dra på mig jackan!

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0