Shopping

Jag tog mig till slut ner på stan en tag. Närmare bestämt en och en halv timme. Det var typ det jag orkade med. Jag är så trött så jag orkade inte mer än så. Hittade verkligen super snygg tights som är "trashade" ett oversizelinne, solbrillor och en kofta. Fast koftan ska jag antagligen inte behålla. Den känns så kort så det blir nog att den återvänder till butiken imorgon. Men det andra har jag redan hoppat i och jag stormtrivs. Nu ska jag snart hämta upp Andreas och Lundh och sen ska vi hem hit och grilla! Hamburgare ska det bli. Efter det ska jag ta mig ner till gymmet och köra core igen och kanske lite kondition eller styrka beroende på när maten är klar!

Nu.. ska jag... hm... slösurfa tror jag nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0