Som sagt....

Som jag skrev igår att det är det lilla som gör det. När jag varit på träningen i dag hade jag noll lust att åka och jobba, jag sakande Andreas och var hungrig men inte sugen på något. Jag var pigg och glad men kände inte alls för att jobba nu ikväll så jag slängde iväg ett mess till min älskling bara för att. Och då frågade han om vi inte skulle luncha! Kan jag ha mer tur? Precis vad jag behövde. Ett spontant infall som gjorde min dag. Tänk om jag inte skrivit att jag hade noll iddér på vad jag skulle äta till lunch....Så, det är det lilla som gör det. Nu känner jag mig startklar för en dag på jobbet. Jag har fått lite good feelings från Andreas och god lunch iform av chilifrächt kycklingsallad på kaka och solen har lyst på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0