Superwoman

Är det jag? Nja även om jag gärna skulle vilja. Godmorgon förresten underbara torsdag och valborg. NU ÄR DET VÅR!

Solen skiner och det enda jag vill är egentligen att gå ut men nattens sena timma och den tidiga morgonen resulterade i ca 4,5 timmars sömn och jag är inte den superwoman jag vill idag. Tyvärr var jag tvungen at stiga upp innan tuppen eftersom det är så mycket som ska fixas med innan jobbet klockan 2. Jag måste hinna baka  ill imorn eftersom jag börjar 6 på morgonen ( japp jag vet, stört, jag slutar 10 ikväll och börjar 6 imorn) men nu står ialla fall pecanpajen i ugnen och jag ska strax äta lite frukost innan jag tror jag lägger mig och blundar ett tag till innan träningen klockan 10...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0