Träning och skrubb

Jag kom iväg till träningen. Och det gick väl bra, ja ialla fall spinningen men pumpen gick sämre. Jag var/är helt slut i mina armar tydligen så det blev mjölksyra på en gång när vi gjorde övningarna för biceps, triceps och axlar. Så det var ju lite synd att slösa bort tid och sen bara kunna göra det halvhjärtat. Sånt gör mig frustrerad.

Men om andra delen av träningen blev lite halvdan blev duschen desto mer intensiv. Skulle bara duscha av mig tänkte jag men när jag väl stod där blev jag så sugen på att skrubba mig. Jag har nämligen en underbar jordgubbsskrubb från body shop som jag älskar och som doftat ljuvligt. Sen smörjde jag in mig med ett tjockt lager bodylotion så nu sitter jag här och väntar på att det ska torka, sen blir det lunch och jobb....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0