Underbart

Jag hade en så underbar dag igår! Den bästa på länge. Min älskling kom hem tidigare från jobbet med nackspärr men han ville inte lägga sig och vila när jag talade om att jag hittat den hylla som vi länge sökt efter till köket. Så vi stack ner till stan en sväng och njöt av solen. Kom hem, satte upp hyllorna och så lagade jag en underbar lunch med bl.a mosarella och pharmaskinka.

Vädret gjorde att hela dagen blev perfekt. Vi hade så jäkla kul här hemma. Jag hann också med mitt favoritpass på gymmet, Muskelstep. Och sen avslutade vi kvällen med storhandling till dagens middag och lite diverse annat. Inhladlade också kyckling, revbensspjäll och potatissallad til gårdagens middag. Sen landade vi i sängen och slappade till tvn i kanske 3 timmar. Lääänge och alldeles alldeles underbart!



Härligt vårtecken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0