Wath a life

Vad det är underbart att leva! Vilka underbara dagar jag haft. Jag har visserligen jobbat men en stress som jag kännt av en tid har försvunnit. Jag har funnit lite ro i en del av mig vilket känns behagligt. Påsken har varit underbart mysig fast inte alls påskig mer än att jag fick en massa påskägg :) Fick ett jätte fint av mamma och av Andreas och av hans pappa.

Middagen igår var jätte trevlig. Det är alltid så roligt att umgår med Hanna och Rikard. Inte alls så där krystat och tillgjort utan jag känner att jag kan slappna av och vara mig själv. De vill mig inget illa och jag vågar säga vad jag tycker och tänker. Helt enkelt bara njuta av goda vänners sällskap.

Imorgon trodde jag att jag skulle få en heldag med Andreas och sedan avnjuta ett dukat bord hos hans far men så fel man kan ha. den sista deles stämmer fortfarande, värre är det med det dära att bara mysa med min älskling. Jag ska jobba. Men det är bra det. Röd dag ger extra klirr i kassan :)

Nu luktar det grill och det är snart dags för kvällen middag; grillade revbensspjäll och majs med vitlöksbröd och till det grillade jordgubbar med mango på spett med riven vitt choklad och vaniljglass..Kan man må bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0