En sista dag

Sitter här alldeles skön i kroppen. Träningen gick bra och frukosten har landat i magen. Vet inte riktigt vad jag ska göra av den här dagen. En paj ska ialla falll bakas. Till våra fina gäster ikväll. Borde kanske även ta mig ner på stan och kika upp den där guldaffären. Har ju redan fått ett prisförslag men jag måste ju höra mig för lite annanstans också.

Det är en sista dag kvar på ledigheten också för i morgon kör jag igång på riktigt. Jag hade sådan tur att jag började mitt schema med två lediga dagar efter semestern. Det är inte fy skam det. Att få smyga igång hösten lite.

På tal om hösten köpte jag igår två par nya vantar som kommer passa perfekt när dagarna blir kallare. Det var långa "torghandskar" om blev som tummvantar när jag vek upp de. Skaftet gick sedan ända upp till armbågen! Vilket är toppen tycker jag.

Ne he om jag skulle ta och leta upp ett smarrigt pajrecept och sen hoppa in i duchen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0