Glad

Nyss hemkommer från jobbet med ett glatt sinne! Det gick bra att jobba och dagen gick fort.

Sitter nu och väntar på att Andreas ska bli klar med sin telefon (han har köpt den nya applen) kan man skriva "applen" by the way... Hur som helst så lägger han ialla fall över alla nummer och det tar sin lilla tid. Men sen ska vi iväg och köpa en dator till mig. En mini pc, en rosa från samsung. Och eventuellt en ny telefon då min tydligen inte gick att laga. Jätte ledsen är jag men tror jag ska investera i efterföljaren.. De är värda varenda krona då jag älskar att lyssna på musik och att ta kort. Allt i ett liksom. Passar perfekt nu till hösten också då jag ska pendla så mycket. Mini pcn får jag faktiskt av pappa med ett mobilt bredband, oerhört glad blev jag för det. Och också suveränt nu då jag kommer bo mycket hos farmor i veckorna och hon inte har någon dator eller internet. Då behöver jag inte känna mig låst utan kan plugga där och hitta information på internet.

Är han aldrig klar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0