I feel good

Okej, nu är det värsta gjort. FÖrsta dagen är gjord och den första nervositeten har lagt sig. Det var i och för sig bara upprop och lite presentationer av alla  but still, nu vet jag vilka alla är och de vet vem jag är så nu finns det inget att oroa sig över länge! Skönt.

Sitter på tåget hem till Eskilstuna och det ska bli så skönt att komma hem trots att jag åkte igår. Känner mig inte alls på topp utan tror att det lurar en förskylning i kroppen. Så jag ska hem och duscha och bädda ner mig i sängen. Vila är det som jag behöver. Egentligen borde jag inte jobba lördag helle rmed tanke på att jag snart varit sjuk i 2 veckor utan att det gått över. Men jag får se, det är juinte direkt första gången jag jobbar sjuk i såfall.... Skandal att det ska vara så egentligen, att man inte ens ska kunna sjukanmäla sig utan att det bli ett jävla liv eller att man får ont i magen..

JA ja, summan av kardemumman blir ialla fall att jag tror jag kommer trivas jätte bra på universitetet. Skolan var fin, maten god, bra och lätt att hitta med bra kartor, trots att det var jätte stort. OCh trevlig människor mötte jag idag som ska gå i min klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0