Lite vemodigt

Har gjort mitt sista "riktiga" pass på Statoil för lååång tid framöver. Skolan börjar ju på torsdag och sedan är det bara helger som gäller för min del. Varannan. Ska faktiskt blir otroligt kul att börja skolan. Jag har ju längtat så. Allt är inhandlat och fixat. Bara att sätta sig i skolbänken och bli pumpad med information =) Me like!

Trots att det är skönt att börja plugga så kommer jag ju sakna mitt jobb. Det är faktikst rikitgt kul att bli lite "tjenis" med kunderna och det slog mig idag att det kanske inte är säker att jag träffar dessa människor på väldigt, väldigt länge. Och det är sorgligt! Och alla härliga människor som jag jobbar med... När kommer vi träffas igen? Varannan helg är ju inte mycket.... Och då träffar jag ju bara en del...

Ja men det kommer något bra ur det ialla fall och jag vet ju att jag inte vill jobba på Statoil hela mitt liv utan att mitt intresse och hjärta ligger någon helt annanstans nämligen i hälsan, kosten och träninge och det är förhoppningsvis det jag kommer att jobbar med om 3 år!

Nu, för att tänka på något annat, tänker jag hoppa in i duschen och svalka av mig efter en hård men rolig arbetsdag och sedan ska jag göra mig vacker, för ikväll vankas det kräftskiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0