Nyaste nytt

Första gången mina fingrar rör vid detta tangentbord. Skriver på min lila fina rosa data! Vörsta fin är den. Har dock ´lite svårt att hitta allt. Den är ju så mycket mindre än ett vanligt tangentbord men med lite övning ska det nog inte vara några problem! Är ialla fall jätte nöjd och det mobila bredbandet verkar fungera klockrent.

Jag shoppade också en ny telefon. Blev en svart... Den är bra. En Ericsson W995. Kan hända att jag just nu är världens nöjdaste! Längtar nästan lite till skolan börjar! Hihi Har även shoppat block och pärm. Så nu är jag på jakt efter några snygga pennor, pennskrin och en skön lunchlåda. Fint ska det va! Allt måste kännas bra så då är det lika bra att slå på stort på en gång.

Ne he nu ska jag sätta mig på den stora datan och lägga in lite musik på min telefon..

Time to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0