Tisdag

Det är äntligen semester! Som jag har längtat och efter de senste veckorna är jag verkligen i behov av lite ledigt. Det gör ont i varenda muskel och jag behöver koppla av och bara vara med mig själv och få lite kvalitetstid med Andreas. Det som hänt har hänt men det måste få tid att läka och det går inte om jag hela tiden har en massa andra saker att göra. Min semester kommer inte bli som jag tänkt mig men det kommer förhoppningsvis göra att resten av året blir underbart. Jag ska njuta som en riktig semesterfirare och göra alla de saker jag så länge längtat efter men det kommer att göras lite mer varsamt och med mer eftertanke.

Tisdagen har än så länge varit slapp men ack så skön. Vaknade efter en lång sovmorgon av en sambo som redan var vaken. Det är lyx för mig då det annars oftast är jag som kliver upp först. Sedan dess har vi shoppat lite nödvändigt, lagat en god lunch, kollat film och ligger nu ióch löser korsord... Det är också väligt bekvämt att kunna sitta på internet i sängen. Älskar verkligen min lilla dator. Ska bara försöka fixa så jag kan lägga in bilder och så i något bra program. Andreas har lovat hjälpa mig.

Det som står på schemat för dagen är taco till middag och en koncert med Björn Rosenström på torget ikväll klockan 10. Skulle också vilja hinna med en joggingtur för att pröva mitt nya "armband" till telefonen. Den sitter på armen för att hålla telefonen på plats när jag springer. Fick det av Andreas igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0