Vi drunknar

Snart har alla himlens änglar gråtit klart hoppas jag för annars kommer vi alla snart göra de sällskap. Vi drunkar och vår värld svämmar över....

Inga dagar är planerade nuförtiden och så simpla saker som att plocka fram dammsugaren funkar inte. Jag orkar inte. Mitt hem svämmar snart över av skit och jag kan inte göra annat än se på. En dag i taget är det som gäller och här finns varken tid eller ork för dessa jävla vardagliga sysslor.

Så idag har tiden gått åt till att bada, sola, äta lunch, träna att få tiden att gå och slippa tänka...och sedan äntligen andas ut och slappna av, äta middag med Hanna, kolla film och bara byta miljö. Känna att något är som vanligt bortom de gråa tunga regniga molnen.

Det är tufft att veta och jag önskar så att du var en bättre lögnare. Det har varit bättre men faktiskt inte så mycket sämre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0