åh nej

Vad irreterad jag var klockan 1 inatt.... Jag somnade vid 22 igår kväll men klockan 23 vaknar jag när Andreas går och lägger sig och sen var det kört. Så klockan 20 över 12 går vi upp och äter de sista resterna av tacon som är kvar sen i förrgår.... Men det är inte det som gör mig irreterad, nej det är bara mysitgt. Nej det är sen klockan 01 som jag känner hur arg jag blir. Jag kan inte sova, Andreas MÅSTE sova eftersom han jobbar men vad ska jag göra? Det kliar i mina fingrar efter att blogga lite så jag sätter mig vid datan. Har massa saker att skriva och så kommer jag inte in!!!! Så IRRETERANDE!

Nu hinner jag inte skriva något vettigt måste fixa mig. klockan 9 ska jag vara hos mamma och äta frukost och runt 11 ska Sara och jag mötas upp för att åka och shoppa i Västerås.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej sötis! :) Jag läser din blogg, men du måste byta typsnitt igen för det är så svårt/jobbigt att läsa denna typ du har nu! Vill ju kunna läsa :) PUSS <3

2009-02-06 @ 09:26:58
URL: http://aftonbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0