Aldrig klart!

Åh, allt tar så mycket mer tid än man tror. Jag trode jag skulle ägna min dag åt att återställa ordningen i vår lägenhet.. Men det var ju bara att glömma eftersom min käre sambo vill att vi lägger in klickgolv i datarummet. Och visst har han en poäng med det men allt kostar ju och visserligen är det inte så dyrt men jag hade ju hellre lagt pengarna på ett par nya chinos till våren.

Ja ja fint blir det nog ialla fall och så fort allt är på plats ska jag fortsätta mitt bloggande på riktigt. Saknar att lägga in bilder och uppdatera om allt som händer i mitt liv. Bloggen blir ju som en lite ventilation från verkligheten och om några år kan jag tänka mig att det är riktigt kul att gå tillbaka och kika på hur livet var nu.

Helgen gick ialla fall riktigt bra att jobba! Det var faktiskt roligt men jag har vänt lite på dygnet så idag är jag trött vilket kanske är förståligt med tanke på att jag gick och la mig 2 inatt och steg upp strax efter 7... Så nu hade jag egentligen tänkt att jag skulle gå ner och träna efter frukosten men jag tror nog att sängen väger tyngre och så kanske jag kan träna sen på eftermiddagen eller strax innan lunch... Får se hur det blir med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0