Äntligen

Finally kan jag sitta i det nya datarummet vid ett ordentligt tangentbord och på en ordentlig stol! Lovely. Tyvärr kan jag inte ännu lägga upp några bilder eftersom något hänt med datan under natten. Antagligen har det blivit för varmt i det nya skåpet så jag vågar inte ha datan på så länge men Andreas ska fixa det ikväll och imorn är jag ledig så då lovar jag att bilder på både badrum och datarum kommer! Åh ni ska se vad fint det är! Jag är så glad och det är så ljust!

Vaknade redan klockan 7 imorse när min älskling gick till jobbet så då bestämde jag mig för att kliva upp och storstäda hela lägenheten vilket var väl behövligt efter två veckors renovering! Och det var duktigt med tanke på att jag inte kom i säng förrän kockan 2 inatt eftersom jag jobbade sent och sen flyttade in allt till det nya rummet!

Så nu kom jag just hem från träningen och ska försöka få i mig lite lunch beståede av rester från måndagens tacos i think... Sen ska jag vila lite och åka och jobba till 2. Fullspäckat schema med andra ord. Men imorn är jag ledig och då ska jag sova länge, softa runt och bara njuta av dagen. Träna och förhoppningsvis dricka lite vin =) Me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0