Att springa

Det blev mitt val. Tog på mig träningskläder och gav mig ut på en springtur! Så skönt! Verkligen. Och det gick långt över förväntan. Sprang den vanliga sträckan fast nu lite längre eftersom jag bor lite längre ifrån och tiden skulle jag uppskatta är ungefär densamma. Kanske lite långsammare med tanke på att det var glasyta på vissa delar i skogen så där gick det inte att springa lika fort.

Fick min nya mascara idag också av pappa! Jätte bra! Så nu har jag en ny till helgen! Jippi!

Får se om jag kansek hänge med Andreas till gymmet ikväll om han ska dit. Han sa det ialla fall.. men jag vet inte. Jag borde kanske inte men samtidigt är det ju så kul! Och den enda träningen jag fick till igår var morgonpromendad så min överkropp har ju alltså vilat sen i tisdags.. men jag får se hur pigg jag känner mig när han väl kommer innanför dörren.

Nu har jag iallafall fått i mig en lunch och ska gå till affären och handla det som behövs till sconesen ikväll. Margaring och pairika... var det något mer tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0