Dagens sista

Dagens sista kraftansträngning blir en lite sumering av dagen.

Jag hade besök av besiktningsmannen idag och det visade sig att vi skulle få omtapetserat i stortsett överallt förutom i datarummet. Det får vi fixa själva ja och så måla om badrummet också. Men det är lätt fixat.

Var en sväng på stan med Sara, köpte en tee en randig som jag har en redan fast i vit och mörkblå. Tog en fika på stan och blev hämtad av Andreas för att åka och kolla på tapeter. Vi kom relativt bra överrens men det är sovrummet som är det svåra. Jag kan själv inte riktigt bestämma mig för vad jag vill ha. Men det ska bli så roligt när allt är klart!!



GOOOD kladdkaka med gott kaffe

Värsta snygga vi är...

Sara och jag pratade så mycket om att åka till IKEA så jag övertalade Andreas att åka dit ävenom vi egentligeninte behövde men han gick med på det och såklart blev det en massa onödigt som åkte med. Men fu vad trkigt det är att åka till IKEA med Andrea alltså, fort ska det gå och vi behöver inte kolla på det och inte det och bla bla bla. Men en tavellist hittade vi iaf och det var något vi letat efter. Vi avslutade vårat västerås besök med Pizza Hut! Mmmm... gott!




Åt en underbart god pizza med pharma och i bakgrunde skymtar Andreas inte fullt lika goda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0