Den här dagen

Den här dagen har varit so far so good. Och den blev med tiden bara bättre och bättre.

Den började konstigt med en orolig känsla som hade sin rot i magen. Av den obehagliga sorten. Men jag använde alla min krafter till att vända den och jag tvingade mig att förhindra den till att växa. Så jag åkte och åt lunch med pappa och målade mina plankor. Målning är verkligen terapi för själen. Så till slut hade den onda känslan försvunnit och nu är jag bara glad.

I ugnen står foccatia med pharma, mosarella med tomat och ruccola.... Gott! På bordet står chips och lösgodis. Så gott och välbehövligt. Vi orkade faktsikt inte fortsätta renovera idag och vi hade inte saker heller till att fortsätta men jag tror att det var exakt vad vi behövde. En kväll utan en massa måsten. Bara film och myspys och tidig sovgång.

Så jag har varit väldigt aktiv idag. Målning, träning, lunch med pappa, lite städning och mathandling. Nu ska jag tillsammans med Andreas njuta av god mat och en välförtjänt soffkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0