Det är ju alla hjärtans dag

Ja det hade jag faktiskt nästan glömt bort. Om det inte varit för alla alla hjärtansdag hälsningar på sms och presenten från pappa hade jag nog inte allt tänkt på det. Det en den enda dagen som jag INTE tycker att man ska vara romantisk på. Ja jag vet att några trillar av pall nu hur jag jag romantikern själv säga så? Men finns det något mer oromantiskt än en påtvingad sådan? Nej jag skulle inte tro det. Så vi har besämt att vi inte firar den här dagen. Och skönt är det tycker jag. Jag kan inte ens räkna upp alla gånger Andreas överraskat mig med en hel massa olika saker mitt i vardagen. Det kan vara allt från en present till något så litet som att han lagt fram tidningen till mig då jag har sovmorgon. Och det är något jag sen kan leva på hur länge som helst. Den där känslan av att bli behandlad som en prinsessa. Och något som är romantiskt på riktigt!

Nu är min älskling ialla fall på IKEA och shoppas bland annat en skrivbord till vårat snart nya datarum. Jätte super fint kommer det bli! Han har också i uppdrag att köpa mini Orkideer så det ska bli spännande att se hur de blir....

Ne he ni, nu är det strax dags att åka till jobbet. Det enda som är bra med att jobba kväll är det faktum att man hinner träna innan jobbet eftersom jag oftast är trött efter jobbet och det blir lätt då att man hoppar över träningen...

Önskar er alla en underar lördag. Njut av vädret och om ni firar Valentin idag så njut! Men kom ihåg att även sätta lite guldkant på vardagen!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0