det är över nu

Ännu en helg till ända. Mycket har gjorts och mycket har sagts. Jobb, framför allt men också middag med undetbart god plankstek och trevligt sällskap. Hann även med ett bodypump pass trots att orken knappt räckte till.

Sov ungefär 40 min inatt, kan vara dags attt dra sig till sängen strax. Måste sova och måste få glömma de saker som vandrade i min hjärna inatt. Det är inte rättvist att det ska vara så. Att någon sätter griller i huvudet och sedan struntar i att reda ut de. Men nu är det över och så är helgen också.

Ny vecka betyder som vanligt nya möjligheter. Men jag behöver inte början från början varje måndag längre. Jag kan börja mitt i eller där söndagen tog slut. Det är över nu och så får det nog lov att vara ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0