Det är roligt nästan jämt...

Ja ha...vaknade idag av en smärre huvudverk som jag själv är orsaken till.. men som sagt det var ju "lördag" igår och ingen lördag utan en söndag....

Den här "söndagen" kom min syster hem för sportlov och vi blev bjudna på en underbart god laxsoppa hemma hos mormor! Verkligen jättegod! Och jag hade faktiskt längtat efter den :) mm..Och bara att få maten serverad är så härligt och mysigt. Och att umgås en fredag är ju lyx bara det. Jag är verkligen lyckligt lottad med min familj.

Men trots att den här dagan varit en av de bättre var jag ju bara tvungen att förstöra den lite grann, för mig själv, ja det är roligt nästan jämt. Varför måste livet åka berg och dalbana med mig? Jag vill ha ha en väg att åka på, en rak sådan, med en bil som inte hoppar eller får motostopp utan som går jämnt och som kan stå på tomgång utan att stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0