Det är sååå synd om mig

Får man tycka synd om sig själv? Ja de gör ialla fall jag. Jag är i begynnelsen beginning to get sick... Halsen värker och det hettar i kroppen! Inte alls något kul. och jag som har så har så mycket roligt att se fram emot den här veckan. Men jag får nog ställa in en del och skjuta fram annat. Så kan det vara och jag ska lyssna på min kropp nu. Inte köra på i 180 som jag alltid gör. och så här i efterhand var det nog dumt att jag gick till gymmet idag med tanke på att jag inte kännt mig helt kry de sista dagarna men jag kände inget imorse. Så får se hur det blir imorn med det.

Dagen har trots den onda halsen varit bra! Hade som jag nämt tidigare en underbar morgon och den fortsatte sen med en promenad i underbart väder efter träningen. Fick ett spontant besök av Sarah och vi satt och babblade en massa strunt i sådär 3 timmar innan vi bagav oss till Maxi föt att köpa en massa strunt..

Nu ska jag lägga mig i soffa, tvätta bort sminket och doppa grönsaker i väntan på att min älskade ska komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0