Det är viktigt

Det är viktigt med detaljer. Det är de små sakerna som blir pricken över iét. Det är som när en perfekt klänning ändå inte ser helt fantastisk ut och du lägger till en accesoar och du bara blir varm i hela kroppen över det resultat denna lilla grej kan skapa. Så är det med allt här i livet.

Jag har ett perfekt förhållande med min pojkvän, det finns absolut inget jag skulle vilja ändra på eller som jag känner att jag går och stör mig på. MEN det är inte förrän de lilla sakerna kommer till som jag blir så där extra glad och pirrig i kroppen. Ofta kör man ju bara på i en vardag som allt som oftast ser likadan ut. Men idag kom en sån där extra detalj till. Vi hade sovmorgon tillsammans och ingen av oss behövde stressa upp vilket resulteradei att vi låg kvar lite längre i sängen och bara va och sen steg vi upp för att äta frukost tillsammans. Det var en helt VANLIG frukost men den smakade tusen gånger bättre. Och inte visste jag att jag saknat att äta frukost med Andreas förrän vi gjorde det. Det var vår accesoar till vårat förhållande just nu.

Nu är han på jobbet ialla fall och jag ska strax springa iväg till gymmet. Men vad trisst det var att han var tvungen att åka men OM han inte hade åka hade kyssen i dörren inte blivit så underbar som den blev. Så där så omgivningen bara flyter bort om jag vill bara krypa upp i hans famn och stanna där för alltid. Men jag tror att om han inte hade åkt hade känslan av den här underbara morgonen med dagen ebbat ur. Nu visste vi ju att det var så kort stund ändå och tog verkligen tillvara på den.

Så det är VIKTIGT med detaljer. De är viktigare än presenter och liknande. Saknas det små delar kan aldrig något köpt fullända den annars så perfekta fasaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0