Förbannad

Idag har jag varit riktigt arg faktiskt, eller med upprörd! Och det var länge sen jag kände så! Och det hjälde inte ens mig den här gången. Och jag kan inte ens skriva vad det är!!! Åh jag blir så frustrerad.

Nu väntar jag ialla fall på maten, är så trött och har så ont i benet. Måste gå och kolla det där snart. Andreas har tjatat på mig så länge nu så nu är det nog faktiskt dags att jag går iväg. Skulle egentligen målat i badrummet idag men jag tror inte att jag klarar det för det värker konstant i benet. Så det bästa är nog om jag sitter ner, hur jag nu ska klara det med tanke på hur mycket myror jag har i benen.

Det gick bra att jobba idag och efter hand blev det faktiskt riktigt roligt. Dagen flöt på och helt plötsligt var klockan slagen att gå hem.

Det blir semlor ikväll och en lååång sovmorgon imorn. Det är vad jag behöver. Hela min kropp är trött och jag känner mig faktiskt lite ledsen just ikväll, helt utan anledning. Det är bara lite mycket just nu. Men det blir bättre... Det HAR blivit så mycket bättre.

Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0