Framsteg

Jag gör STORA framsteg varje dag. Bara den här helgen har jag gjort många framsteg. Idag peppade Angelica (min tränare på gymmet)  mig att pröva på armgång. Något jag aldrig tidigare prövat men gud så kul det var och vad slut jag blev i armarna. Men jag kämapde på och vad mycket berömm jag fick efteråt och hon tyckte jag var väldigt stark och duktig över lag med träningen. Jag blev alldeles generad faktiskt och visste inte alls vad jag skulle svara men ett tack fick jag nog ur mig ialla fall,

Ett annat framsteg jag gjort är att jag lärt mig både måla och rolla :) och idag målade jag rör och dörrkarmen alldeles själv! Vad jag lär mig och vad bra jag kommer bli!

Det tredje framsteget är högst personligt så det delar jag inte med mig av men ni kan ialla fall glädja er med mig även om det ger mig panik...

Och så fick jag just veta att vi nästa söndag ska tapetsera om i vårat datarum, det ska gå från gult till vitt! Åh, det kommer verkligen bli fint! 

ne he med lunchen i magen och en kopp kaffe kanske jag borde ta mig ett promenad, det är verkligen strålande väder ute. Och det var länge sen jag var ute och gick så det får nog bli så. På med ordentlig med kläder bara för det är lite kallt ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0