Godmorgon

Idag är den dagen majoriteten av den svenska befolkningen drar en lättnandes suck.  Sista dagen på jobbet för den här veckan och ikväll väntas god mat, vin, godis och en lång sovmorgon imorn. Samma sak var eviga vecka år ut och år in. Livet är ett evigt väntande efter fredagar. sorgligt tycker jag. Gör veckorna till något att se fram emot. Boka in saker på vardagskvällar. Ät  chips och godis mitt i veckan och strunta i lördagsgodiset. Sätt lite guldkant på vardagen så blir skillanden mellan helg och vecka inte lika stor och livet bli genast mycket roligare!


Ja själv börjar jag ju faktiskt jobba 4 i eftermiddag och jobbar sen hela helgen. Men vilken tur för mig  eftersom hela min vecka har varit en låång helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0