Gott

Har just ätit en god lunch bestående av en halv grillad kyckling och två majskolvar! Det älskar jag! Så enkelt och så gott!

Dagen idag är lite difus. Hade en massa planer men vet inte hur det blir med det på grund av vissa saker. Se förra inlägget. Känner mig ialla fall helt frisk idag så jag har varit en sväng på gymmet, tog det skapligt lugnt men skönt att ändå ha lite träning i kroppen.

Nu ska jag göra något så roligt som att sätta igång en tvättmaskin och sen ska jag lägga mig och läsa en stund och se hur planerna för eftermiddagen tar sig.

Ikväll blir det taco och hemmalugn. Eventuellt ska jag gå på en föreläsning också om kost.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aktiva-listan är en uträkning över hur många kommentarer man får på de inlägg man postar. och tur är det tycker jag, vad jobbigt om alla bara skulle tävla och posta ca 100 inlägg om dagen. Nej, jag håller på kvalitet framför kvantitet!



De andra listorna är som de "låter"

2009-02-04 @ 14:28:19
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0