Hej katten

Sitter framför datan helt slut! Har egentligen inte gjort något för att vara så här trött men det beror nog på nattens få timmars sömn. Har ialla fall fått i mig lite rester från gårdagens middag.

Västerås bjöd på en snbb visit på IKEA men redan där kände både Sara och jag oss lagom taggade för att springa runt och shoppa så det blev 3 100pack ljus för mig. Sedan bar det av till Billiga Nisse och jag tror både två fick lite smått panik av det kaos som mötte oss. Nej vi var inte shopping sugna alls men trots det handlade jag på mig lite saker, bland annat färger och tavlor så nu ska här målas!

Dagens höjdpunkt var när Sara av nån outgrundlig anledning vinkade till en träkatt och sen satte sig i den absolut fulaste soffan vi någonsin skådat. Jag fick mig ett rejält skratt. Hm.. vad hade hänt om jag inte sett att hon vinkat åt katten.. Seriös lixom.. HAhaha så otroligt roligt, kan faktiskt inte sluta skratta nu....




Den här soffan vad faktiskt skön MEN vem köper den? Vi såg ökburken och ölmagen med pizzakartongerna i hög framför oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0