Kaos

Det är söndag, min och Andreas enda sovmorgon tillsammans på vääldigt länge. Men jag kan inte sova. Jag känner att det är något i mig som inte är som det ska. Jag trivs inte med mig själv just nu vilket säkert speglar mitt sinne.

Allt är så jobbigt just nu. Det är så fruktansvärt att hela tiden automatiskt känna efter och tänka och sen tänka för att inte tänka och göra allt för att inte känna efter. Det tar på mig och jag mister mitt goda humör. Vill faktiskt inte mer nu. Vill bara hamna i ett glädjerus där allt är på riktigt och inga fejkade glädjekänslor finns. Ja ja. Det får vara så idag, eller ialla fall just nu. Det bli bättre om ett tag eller imorn.

Nu ska jag tvinga mig att krypa ner i sängen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0