Katstrof

Vilken morgon.... hahah katastrof skulle jag nästan säga. Dagen började bra, var riktigt pigg när klockan ringde och det var dags att stiga upp och ta sig till gymmet! Gud så skönt att ha träninen avklarad på morgonen eftersom jag ska ägna dagen åt filmtittande och bara slappa sen. Kom till träninen och gud så bra det gick och vilken energi jag hade... ända tills jag fick så ont i magen att jag knappt kunde sitta kvar men jag härdade ut men efter spinningpasset smet jag iväg innan coren för jag kände att jag inte pallade med mer. Så det kändes helt onödigt att jag pallade mig iväg men samtidigt bra eftersom jag faktiskt lyssnade på min kropp och inte tvingade mig igenom ett pass till.....

Har varit på samtal idag och det gick bra. Mycket skäll blir det men på ett positivt sätt. Så nu har jag två veckor på mig att göra utskällningen ännu mildare :) och det ska jag nog lyckas med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0