Klarade mig

Igår var det ju fredagen den 13:de och jag klarade mig helt och hållet utan några som helst missöden! Det gick riktigt bra att jobba, det var kul och jag kom i säng relativt tidigt när jag kom hem. Jag brukar alltid vara så pigg när jag jobbar så länge men igår tog jag med lite smågodis och la mig i sängen och somnade nog innan klockan blev 2 ialla fall.

Vi sov ända till halv 10 idag och sedan åt vi en sen frukost för bara en kvart sen. Jag älskar verkligen dessa sköna mornar med Andreas.

Ne he, nu ska jag slänga på mig något skönt och ta mig ner till gymmet. Klockan halv 4 börjar jag jobba igen.... Inte så värst roligt att se fram emot.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0