Knäck




Sitter här och har för första gången på länge väldigt tråkigt! Skulle vilja gå ut med det är så kallt så det faller lixom där. Jag har ju en tendens att frysa så.

För att få tiden att gå hittade jag de sista knäcken från julbaket och sitter nu och moffan in de. Mmm så goda de är! Mycket godis blir det ibland. Men det måste bli en skärpning med allt sockerätande nu känner jag! visserligen äter jag inte så jätte mycket godis och så men det som jag äter borde dras ner på, socker är inte bra för kroppen så är det ju och just därför ska det intas i mycket små mängder inte bara för viktens och utseendet skull...

Kommentarer
Postat av: mickis

oj imponeradne att man ens kan ha kvar knäck såhär långt efter jul

2009-02-04 @ 16:53:20
URL: http://bebisfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0