rest of the day

Resten av dagen tänkte jag ägna åt ytterligare ett pass på gymmet. Men det blir av det lugnare slaget med tanke på att jag redan varit där och kört spinning och core + att jag tog en solig långpromenad. Men jag älskar att vara på gymmet och nu när ÄNTLIGEN Andreas ska ner så är ju inte jag den som säger nej. Men jag tror jag håller mig till stora muskelgrupper och armar. Klarar inte av fram och baksida lår då jag har ont bara jag trycker lite lätt på de... träningsverk kallas det visst ;)

Men nu blir det mellis iform av två hårdmackor tror jag minsann. Känner mig hungrig fast jag ätit lunch och ett litet frukt mellis. Men jag måste nog få i mig någt litet mer om jag ska klara träningen.

Sedan blir det semlor och rester från gårdagen bestående av kassler, potatismos och champinjonsås. Tror vi avrundar kvällen med ett parti Alfapet. Det är riktigt roligt och man får använda sin annars så trötta hjärna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0