Resume

Vad den här helgen gick fort... Swich sa det bara så var 3 arbetsdagar till ända. Trots en jobbarhelg var den långt över förvantan. Fredag var lire kaosartad men dety ordande upp sig och lördagen bjöd på en hel massa skoj.

Jobbade först med Sara vilket gjorde att dagen blev roligare än den kunde blivit. Sedan blev det lördagkväll med god mat, vin och drinkar i goda vänners sällskap. Det spontana är det som regerar i mitt liv just nu. Inte en droppe för mycket blev det och därför vaknade jag innan klockan idag, pigg som en lärka, redo at möta söndagen. Dock steg lite ångest inom mig men jag tog alla mina morgonkrafter till att putta bort de. Allt som jag lärt mig användes och det gick så bra! Jag är så stolt över mig själv. Och när ångesten återkom gjorde jag samma sak igen och åter lyckades jag åstakomma det jag ville! Två gånger samma dag!!!

Efter jobbet var jag helt slut och hade bestämt mig för att bara ta en smootie och en kaffe vid datan. Men när Andreas messa mig fick jag världens energi. Hoppade i träningskläderna, gymmade lite, kom hem städade köket och nu sitter jag här. Ska strax hoppa in i duschen, laga middag och mysa framför tv´n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0