Springa eller inte...

...springa det är frågan. Åh jag vill så gärna ut och springa i det härliga vädret men jag är omotiverad samtidigt somjag är motiverad. Vet ju att det finns ett cirkelpass klockan 2 på gymmet men jag kan inte ha en morgonpromenad i bagaget och sen både springa och gå till gymmet. Det är kanske att ta i. Även om det vore skoj. Så nu kan jag inte bestämma mig. Borde ju satsa på springningen eftersom jag faktiskt för första gången har ett "riktigt" mål med min träning. Jag ska springa ett lopp i sommar. Ett lopp som är 1 mil... Så nu måste jag börja träna.

Jag gör så här, ringer pappa och kollar när han kommer och hinner jag springa innan så gör jag det. Punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0