Tiden som läker

Vilken lång och härlig dag jag har haft idag! Allt blir så mycket lättare för varje dag som går och det är nog så att tiden är den som bäst läker alla sår. Jag har verkligen haft det bra idag. Jag har gjort allt som jag vela och lite tilll. Jag lyckades sova en halvtimme innan jobbet och tur var det för annars hade nog inte dagen blivit så bra som den blev.

Imorgon är jag ledig! Jag ska slappa, blogga massor (har saknat det) träna mysa med latté, träna och äta middag med Sara. Var vet jag inte. Tror det blir den nya restaurangen Bistro bar eller gamla hederliga Grappa. Jag är redan nu sugen! :) Det blir bra vilket som. Allt smakar ju lite bättre med vin till...

Jag ska borsta mina tänder och krypa ner brevid min älskling för att få sova nära honom så länge som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0