Vad jag behöver

Vad jag behöver är lite shopping. Eller behövde rättare sagt. Efter att inte ha gjort annat än slipat, målat och donat här hemma runtlunkandes i förstora kläder och make up fri kände jag igår att jag ville ut bland folk. Använda mina kläder och sätta lite färg till asiktet. Så på med kläderna och iväg till stan. Så underbart skönt det var att bara strosa omkring och shoppa lite. Se människor och känna mig lite livfull igen. Det är roligt att göra om, det är inte det, men jag är en människa som känner mig ful och slapp om jag under en längre period lufsar omkring som värsta loodisen. Jag gillar kläder och min garderob och saknar den om jag inte använder den på länge. Så nu känner jag att jag klarar av den här veckan också i röran här hemma med mysbyxorna på.

Dagen började bra med spinning och core så med träning i kroppen ser jag nu fram emot en lugnt dag innan jag ska börja jobbar kvart över 3.... Det blir bra det!

Förhoppningsvis är vårt nya rum klart ikväll! Jag vill. Åh det kommer bli så himla fint. Precis min stil

Vad jag behöver just nu är lite sömn och något spontant som piggar upp min vardag, det har varit dåligt med vardagslyx känner jag. Något som jag annars brukar vara bra på.... Ser fram emot torsdag då vinet åker fram och en fredag som är helt oplanerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0