Vilken härlig dag!

Herregud vilket helt underbart väder denna tisdag bjuder på och inte är det kallt heller. Kom just in från en lång promenad med härlig musik i öronen!

Jag är så lycklig idag! Det är så skönt att gå på de där förbaskade samtalen ibland trots att det känns fördjävligt att gå dit. Men man får lite perspektiv på saker och ser hur långt jag egentligen kommit! Vad bra jag är! Tänk vilken kamp jag fört (och för) med mig själv! Och tänk att det är jag som kommer gå segrande ur det här! Det är ju faktiskt så att för varje gång jag går emot min onda vilja kommer jag ett steg längre och nu har jag hela 4 veckor på mig att klara av 2 nya steg sen är jag nästan helt framme vid mål; Önska mig lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0