-10 grader

stod temperaturen på när jag klev upp imorse efter att ha lyckats sova till 8. Jag lovade nämligen min man det. Att somna om när han gått till jobbet och för en gångs skull lyckades jag. Skönt. Nu har jag ätit frukost och funderar på hur jag ska lägga upp min dag. Har vissa saker som måste utföras, jag måste gå till det där parkeringsbolaget och fixa vår böter. Vi köpte biljett som aldrig kom ur aotumaten och fick så klart böter när lappen inte satt i fönstret. Men vi hade ringt så där kunde de inte säga något! Men nu måste jag ta mig dit i kylan för att få boten strykt och en ny lapp att sätta i fönstret.

Jag skulle även vilja gå ner till gymmet idag även om jag vet att min kropp borde vila. Så får se hur det blir med den saken. Sen vet jag också att mamma och mormor ska fixa en sak på tuna park, kanske att jag hänger med dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0